Etter innflyttingsfesten, nice — 5 years ago
Søt, veldig lettdrikkelig. Drukket sammen med Martha og Andreas til Bad Moms, etter Vettakollen og Chicken Burritos — 6 years ago
En veldig god flaske etter at den forrige skuffa litt. — 8 years ago

Mellow pear fruit, hot — 12 years ago
Litt søt. Ikke veldig syrlig. Kjempe god😊 litt mer syrlig etter lufting — 3 years ago
Nydelig, etter Brussel — 4 years ago
Christmas gift, 2020 — 5 years ago
Veldig god etter et måltid med pasta arrabiata, pils og smågodt. Sånn på tampen. — 7 years ago
Treat from the homeland. — 12 years ago
En god fruktig vin, som ikke er for søt. Etter min gane syrlig veldig god. — 3 years ago
Kalibrerer etter en kveld med mye artig naturvin. — 4 years ago
Veldig kraftig, ble først bra etter dekantering og 3-4 timer med luft. — 5 years ago
Litt streng de første slurkene, men så ble den bedre og bedre. Litt for lettdrikkelig nærmest, men det kan ha hatt noe med å gjøre at jeg var veldig klar for vin etter to netter i telt og 3 dager på ski. — 8 years ago

Forsøkte denne til mat, men var litt besk til mat. Meget bedre etter maten... — 11 years ago
Kraftig vin. Spesiell. Liker den godt. God alene / rett etter/med biff. Ikke god til peanøtter. — 12 years ago
Helene K
Testet 200 kr vin fra Ribera Del Duero etter Christers anbefaling av området. Nydelig vin, bra fylde, dyp og mørk farge. — 6 months ago