Hyvä kuohari!
Rymättylässä Juhannusta viettämässä. Ilana, Jonni, Petja, Venla, Venneri, Lauri, Pasi, Kata — 3 years ago
Oudon hajuinen, mutta todella hyvä. Hapokas ja omanlainen maku. Hyvä raikas kontrasti esim rasvaisen ruuan ohelle.
w Lauri, Ilana, Jonni ja Venla
@Vinho — 4 years ago
Hyväntuoksuinen ja maukas viini. Sopii varmasti monen ruuan kanssa. Vahva maku, joka on maukas ja hienostunut.
Katsottiin Noahin kanssa Midsommar -elokuvaa.
@Joutsa
w Lauri, Roosa, Noah — 4 years ago
Drank w Lauri & John. $20- $10 — 4 years ago
Hyvän hedelmäinen!
Jouluna isän seurakunnalta saama viini.
w lauri, joonatan, roosa, markku, milka, reijo, Antton, anna-leena — 2 years ago
Hyvä pehmeä syleily. Sopi keskusteluun.
@ Turku
w Lauri, Ilana, Jonni, Petja, Venla, Venneri — 3 years ago
€18.50 on the restaurant wine list. Not our favorite but was OK with our Italian dishes. — 4 years ago
Todella tymäkkä, erittäin hyvä mutta todellakin siemailuun. Ei mikään dokaus viini. Sopii nautiskeluun
w Lauri, Ilana, Jonni, Venla
@Vinho — 4 years ago
Erittäin mehukas ja täyteläinen maku. Hieman maistuu vahvan alkoholin kajo mutta ei haittaa paljoa. Yllättävän maukas. Etenkin lihan kanssa sopisi hyvin.
@Helsinki
w Lauri — 4 years ago
Drank w/ John & Lauri $30-$10 — 4 years ago
Baby powder. Slight perfume. Lemon lime peach. Moderate alcohol and acid. Summer crusher. — 5 years ago
Hyvä kirpeä valkkari. Hapan ja omenainen.
@Koivis
w Lauri, Kiki, äiti — 2 years ago
Bm. Tm. Am. Fm+. — 2 years ago
Erittäin hyvä viini. Juotiin saapumisiltana Turussa.
@ Turku
w Lauri, Ilana, Jonni, Petja, Venla, Venneri — 3 years ago
Erittäin hyvä ja mehukas viini. Upea marjaisuus ja juoma jota voi hyvin kuvitella Dionysoksen juovan juhlissaan.
w Lauri
@ Venetsia — 4 years ago
Erittäin täyteläinen ja hilloinen. Venlan synttärit.
w ilana, Jonni, Venla, Lauri
@Vinho — 4 years ago
Aika tujakka mutta hyvä. Kiva maisteluun :) ei hyvä dokaamiseen. Siemailtiin juhannuksena.
@Joutsa
w Lauri, Roosa, Äiti, Isä, Iria, Noah, Eira — 4 years ago
Super fruity , fresh zingy wine — 4 years ago
Riina Nieminen
Hyvä viini thaikuissa.
w Ilana, Jonni, Lauri, Veino, Liisi
@ Krung Thep — 5 months ago